Офіційний сайт Василівської міської ради

Пошук

Розділи

Календар

« Лютий 2020 »
Пн   3 10 17 24
Вт   4 11 18 25
Ср   5 12 19 26
Чт   6 13 20 27
Пт   7 14 21 28
Сб 1 8 15 22 29
Нд 2 9 16 23  

Інформація про роботу зі зверненням громадян

Про роботу виконавчого комітету Василівської міської ради щодо розгляду звернень громадян у 2015 році

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

про роботу виконавчого комітету Василівської міської ради
щодо розгляду звернень громадян у 2015 році

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2108 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та від 14.04.2004 р. № 434 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів», розпорядження голови райдержадміністрації від 24.02.2011 р. № 19 з питань роботи зі зверненнями громадян, виконавчим комітетом Василівської міської ради здійснюється постійний контроль щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян. Організація роботи зі зверненнями громадян у Василівській міській раді ведеться відповідно до рішення сорокової (позачергової) сесії від 06 лютого 2014 р. № 18 « Про затвердження порядку проведення особистого прийому та розгляду письмових звернень громадян у виконавчому апараті Василівської міської ради Запорізької області».

Питання щодо організації роботи по розгляду звернень громадян регулярно виноситься на розгляд виконкому за підсумками року.

Прийом громадян з особистих питань у Василівській міській раді здійснюється згідно графіку затвердженого розпорядженням міського голови від 05 січня 2015 р. № 02 «Про розпорядок роботи на 2015 рік» та розпорядженням міського голови від 01 грудня 2015 р. № 127 «Про внесення змін та доповнень до розпорядження міського голови від 05.01.2015 № 02 «Про розпорядок роботи на 2015 рік».

Основними питаннями, які надходили до міської ради є питання щодо ремонту доріг, благоустрою міста та прибудинкових територій, ремонту та експлуатації житла, питання земельних відносин.

Протягом року громадяни звертались з наступних питань:

- питання аграрної політики і земельних відносин – 60;
- питання комунального господарства – 61;
- питання житлової політики – 28
- питання екології та природних ресурсів – 5;
- питання транспорту і зв'язку – 5;
- питання охорони здоров'я – 3;
- питання забезпечення дотримання законності та охорони порядку – 2;
- питання освіти – 1;
- з інших питань – 19.

Звернень та скарг громадян письмових і на особистих прийомах зареєстровано у 2015 році 184 ( у 2014 році – 151); в тому числі колективних звернень зареєстровано 31 (у 2014 – 9); повторних звернень не надходило. Звернень громадян, які надійшли від РДА – 11. Порівняно з 2014 роком кількість звернень, що надійшли поштою збільшилась – у 2015 році – 52, у 2014 році – 28.

Особисто на прийом до міського голови звернулось – 20 громадян; до заступників міського голови – 112 громадян.

 

Колективні заяви, які надходили до міської ради також стосувались комунального господарства, благоустрою міста, питання земельних відносин.

Міською радою і виконкомом висвітлюється інформація про діяльність органу місцевого самоврядування в місцевих друкованих засобах масової інформації.



Керуючий справами виконавчого
комітету,начальник відділу
юридичного забезпечення
та організаційної роботи
виконавчого апарату міської ради                                                                                     В.В.Кривуля

П'ятниця, 15 Січня 2016 14:36 | Переглядів: 546

Офіційні сайти держ установ